ساد ۲۴ تنها اپلیکیشن اعلام سرقت و استعلام چک های بانکی

همان­طور که همه ما می­دانیم چک، یکی از اسناد مهم مالی در دنیای امروز به شمار می­رود، در این راستا مهم و ضروری است زمانیکه چکی مفقود شده و یا به سرقت می­رود، تدابیری اندیشیده شود تا از سوء استفاده و تبعات بعدی آن پیشگیری شود.

هدف این اپلیکیشن حل یکی از دغدغه­ هایی است که ممکن است هر کدام از ما را درگیر خود کند. یک اپلیکیشن مهم و کاربردی که با داشتن آن می­توانیم از چک­ های دریافتی خود استعلام بگیریم و چک­ های سرقتی یا گم شده خود را جهت پیشگیری از نقل و انتقال ثبت کنیم.

با توجه به ارزش بالای وقت و زمان، شما می­ توانید خیلی سریع و مطمئن با ثبت شماره سریال و شماره شبا­ی چک از آن استعلام بگیرید و از سرقتی نبودن آن مطمئن شوید. یکی از مزیت­ های بزرگ این اپلیکیشن این است که شما می­توانید چک­های سرقتی یا گم شده خود در این اپلیکیشن ثبت کنید تا از نقل و انتقال آن در بازار جلوگیری و در واقع از وقوع جرم پیشگیری شود.

نسخه اندروید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

دانلود یادآور چک ساد ۲۴ (نسخه اندروید)

4.3/5 - (202 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

    1. کاربر عزیز در قسمت استعلام ثبت چک صیاد برنامه ساد۲۴ می‌توانید از ثبت شدن چک به نام خودتان مطمئن شوید. پیشنهاد می‌کنم مقاله چک صیاد چیست را مطالعه نمایید.
      https://sad24.ir/blog/2021/08/07/what-is-a-sayyad-cheque/
      دانلود رایگان برنامه استعلام ثبت چک صیاد https://cafebazaar.ir/app/ir.sad24.app

    1. سلام کاربر گرامی در حال حاضر نسخه اندروید برنامه ساد۲۴ در دسترس عموم قرار دارد و نسحه ویندوز فقط جهت ثبت و استعلام چک سرقتی/مفقودی می‌باشد.
      https://sad24.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا